dilluns, 13 d’abril del 2009

Wicked

Wicked és un musical que es va estrenar en l'any 2003 en el teatre George Gershwin en Broadway. Conta la història de les Bruixes d’Oz abans que Dorothy, Toto i els altres arribessin, i està basat en la novel·la Wicked: The Life and Estafis of the Wicked Witch of the West, de Gregory Maguire. La música està composta pel compositor de teatre musical Stephen Schwartz i el llibret està escrit per Winnie Holzman.

L'elenc original inclou a les actrius Idina Menzel i Kristin Chenoweth en els papers principals com Elphaba, la Malvada Bruixota de l'Oest i Glinda, la Bruixota Bona del Nord. També té en el seu elenc al reconegut i llegendari actor Joel Grey, que és millor conegut paper premiat amb el oscar a millor de repartiment de 1972 Emcee en l'obra i la pel·lícula Cabaret, de John Kander i Fred Ebb.


El musical que narra la història de dues insòlites amigues

que van créixer per a tornar-se la Malvada Bruixa de l'Oest i Glinda la Bruixa Bona. Elphaba, va néixer amb pell d'Esmeralda, és intel·ligent, plena de vida i una marginada social. En el col·legi coneix a Glinda que és rossa, bella i popular. Wicked et porta a una terra de fantasia on hi ha amistat, romanç, drama, acció, comèdia i molt més.


Informació trobada a Viquipèdia i a la pàgina web del musical, on podeu trobar més informació si us interessa.

http://www.wickedthemusical.com.au/wicked/home.html

Us deixo el vídeo d'una cançó amb la seva lletra que és del musical que em van dedicar quan vaig marxar a Lleida a estudiar.



2 comentaris:

  1. o deu meu, deu meu!
    wicked és un record molt molt MOLT importan per mi...
    la vam representar al teatre...
    jo era la Glinda...
    deu quan i penso em venen ganes de plorar i tornar alla i tornar a ser la glinda tornar a fer aquella obre perque va ser la millor experiencia de la meva vida

    petons

    ResponElimina
  2. visitem, tinc una coseta que potser vols veure ^^ diguem que es una... sorpresa

    ResponElimina